RSS

Introducere

05 Nov

Cine sunt eu? Multi isi pun intrebarea asta…este deja un cliseu. Si cu toate astea, cine sunt cu adevarat? Pretind ca ma stiu, ca imi cunosc sufletul, dar de fapt habar n’am! Habar n’am cine sunt! Habar n’am ce simt! Habar n’am cine imi e prieten si cine dusman! HABAR NU AM!

Sunt un nimic, un nimeni pentru ca nu stiu ce e in creierul si inima mea! Pentru ca de fiecare data cand il vad ma indragostesc si pentru ca de fiecare data cand ne despartim ma amagesc. Pentru ca sunt o romantica ce iubeste melancolia si dramatismul, care iubeste sa complice lucrurile.

Cine este el? Un Fat-Frumos de al meu…sa’i spunem…L. Cine este acest L? Un simplu baiat care m’a vrajit.

Si asa incepe povestea pe care am sa v’o povestesc voua, strainilor.

 
 

Tags: , , , , , , , ,

4 responses to “Introducere

  1. Sugar Queen

    November 11, 2010 at 6:03 pm

    Un Făt-Frumos… Ador basmele.

     
  2. glasuldinumbra

    November 12, 2010 at 8:19 am

    🙂
    si eu… si cateodata chiar cred ca traiesc in unul, dar apoi ma trezesc si imi dau seama cum este de fapt viata…

     
    • Sugar Queen

      November 12, 2010 at 8:50 am

      Nu trebuie. Poţi avea basmul tău. Tebuie doar să începi a-l clădi. Pas cu pas. Nu e nevoie să te integrezi în hora semenilor noştri, dacă nu vrei.

       
      • glasuldinumbra

        November 12, 2010 at 5:09 pm

        Da…ai dreptate…niciodata nu m’am gandit astfel…e o perspectiva noua pentru mine, dar pe care sunt gata sa o aborez…:)

         

Leave a comment