RSS

Probleme in Paradis

18 Dec

Si da, Paradisul meu temoprar s’a distrus. In ultimele zile am trait intr’o lume perfecta: aveam succes la scoala, aveam cu cine sa vorbesc, a nins, am vorbit cu El, totul parea sa fie perfect. Insa normal ca perfectul nu exista si astfel totul s’a darmat.

Cum? Nici eu nu stiu…De ce? Pentru ca totul era prea frumos…Cum supravietuiesc? Nu stiu, pentru ca de fapt nu o fac. Ci doar astept si stau pe varful unei stanci, gata sa ma arunc si sa uit toutl. Dar oare pot? Nu cred.

Ieri am trecut prin atatea! Fericire, durere, tristete, singuratate, fericire din nou, gelozie, furie, indiferenta si lacrimi. Pana la urma sunt doar un om. Am promis ca nu voi mai plange atat de des insa nu am putut. Toata veselia mea ascundea o poveste trista, ascundea inima mea ranita. Si nimeni nu a observat si toti ma intrebau de ce sunt asa agitata si tipau la mine. La sfarsitul zilei eram distrusa si cand m’am asezat in pat, lacrimi au inceput sa curga siroaie, nemaiputand rezista.

Dar acum vine Craciunul si totul pare mai frumos si mai ireal! Sarbatoarea mea favorita a venit in sfarsit! Totul o sa fie perfect!(sunt foarte optimista in privinta aceasta).

XOXO,

Glasul Din Umbra

 
3 Comments

Posted by on December 18, 2010 in Pagini de Jurnal

 

3 responses to “Probleme in Paradis

  1. Alecu

    January 19, 2011 at 8:59 pm

    Te-ai intrebat vreodata ce da frumusete vietii?Parerea mea este ca fara acest amestec de sentimente,bune si rele asa cum le zici tu,nu ai simti ca traiesti,gandeste-te cum ar fii viata ta daca ti-ar lipsi unul dintre aceste sentimente.Fiecare da un farmec aparte trairilor tale,si o sa te simti mult mai bine daca o sa inveti sa le accepti pe fiecare.

     
  2. merylyss

    March 4, 2011 at 12:24 pm

    Draga mea, ne lipsesti …

     

Leave a Reply

 
