RSS

Questions…

09 Dec

Da…a trecut mult timp de cand nu am mai scris pe acest blog. Pur si simplu n’am avut inspiratie sau timp. A fost perioada dureroasa a tezelor (de care am trecut cu bine) si astfel, incet’incet simt cum Craciunul se apropie si cum scoala se termina.

Zilele acestea cat am stat m’am gandit la numeroase chestii. Cel mai ciudat lucru la care m’am gandit a fost viitorul.  Nu cel pamantesc( nu ca as stii ce o sa fac in viitor), ci cel de Apoi, langa Dumnezeu. Probabil ca orice om s’a gandit la acest lucru si nimeni nu a gasit raspunsul, dar totusi… Cand se va termina totul?? Ok. Murim de pe pamant cand om muri(2012 sau oricand) si apoi ajungem Sus. Si apoi? Ce se intampla? Cum se intampla? Cat se intampla? Atatea intrebari, fara niciun raspuns.

Si apoi urmeaza alte serii de intrebari bazate pe cele de mai sus. Bun. Daca murim pana la urma…ce mai conteaza ce faci in viata pamanteasca? Normal ca trebuie sa faci fapte bune ca sa ajungi in Rai, dar de ce atata chin cu cea scoala? Pentru ce ne mai chinuim sa ajungem la nu stiu ce facultate si ajunge mari oameni, pentru ca apoi totul sa se termine intr’o fractiune de secunda? Pentru ce?

Suna ciudat, dar e adevarat! Nimic nu are sens, dar… Se spune ca daca ai crezut in Dumnezeu si El nu exista n’ai pierdut nimic, insa daca tu n’ai crezut si El exista, atunci ai pierdut totul. Asa ca voi continua sa cred si ceea ce va fi, va fi…

XOXO,

Glasul Din Umbra

 
4 Comments

Posted by on December 9, 2010 in Pagini de Jurnal

 

4 responses to “Questions…

  1. Sugar Queen

    December 10, 2010 at 12:33 pm

    „Normal ca trebuie sa faci fapte bune ca sa ajungi in Rai, dar de ce atata chin cu cea scoala? Pentru ce ne mai chinuim sa ajungem la nu stiu ce facultate si ajunge mari oameni, pentru ca apoi totul sa se termine intr’o fractiune de secunda? Pentru ce?”

    Ce nebunie este să înveţi lucruri de prisos, când este atâta lipsă de timp? (Seneca)

     
  2. Sugar Queen

    December 10, 2010 at 12:35 pm

    Acelaşi lucru mă întreb şi eu, numai că eu nu mă multumesc cu răspunsurile pe care le am (sau nu le am!).

     
    • glasuldinumbra

      December 10, 2010 at 5:43 pm

      Da…nici eu…de aceea mereu caut raspunsuri si nici odata nu gasesc si ma inspamant de tot ceea ce inseamna vesnicie si viata de zi cu zi…

       
  3. Sugar Queen

    December 11, 2010 at 2:35 pm

    p.s. Eternitatea nu există, doar rutină! ..

     

Leave a Reply

 
